Nog 2 weken...

11 augustus 2018 - Tilburg, Nederland

11-8-2018 Langzamerhand komt onze reis naar Indonesië dichterbij. Vanavond heb (met name ik) de tijd gevonden om eens goed te kijken naar de reis route, de vluchtgegevens enzovoort. Hans is nog druk met allerlei andere dingen dus ik denk dat zijn voorbereiding als vanouds pas in het vliegtuig plaatsvindt. 😀 De afgelopen weken zijn er forse aardbevingen  op het eiland Lombok geweest. We hebben bij het uitzoeken van een Indonesië reis nog gedacht aan Lombok, speciaal voor de Ridjani vulkaan. Vreselijk om de verwoestingen te zien daar en al die mensen die alles kwijt zijn. Maar we zijn natuurlijk ook wel erg blij dat we uiteindelijk niet voor Lombok gekozen hebben. Onze reis zal gaan naar Sumatra, Java en Flores. We gaan de oerang oetans zien hopen we, dobberen op een luchtband in de jungle, fietsen op Java, de Borobudur bezoeken natuurlijk ook de Bromo vulkaan. Via een korte stop op Bali gaan we op Flores per auto het eiland over, en we sluiten af op Rinca en Komodo om de grote Komodo varaan te ontmoeten. Genoeg weer te beleven dus. We proberen ook nu weer de thuisblijvers op de hoogte te houden middels dit Reisblog dus mocht je zin en tijd hebben.. Het aftellen is begonnen..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Huub Keijzers:
    12 augustus 2018
    Fraai zelfportret bij je profiel😉😆.
  2. Janneke:
    13 augustus 2018
    Top dat we weer mee kunnen genieten op deze manier!
    Nog even aftellen... en dan het avontuur weer aan.

Stay safe!!!