Laatste voorbereidingen voor onze reis naar Nieuw Zeeland

6 januari 2020 - Tilburg, Nederland

Het aftellen is weer begonnen. Op 3 februari zullen wij onze reis naar Nieuw Zeeland starten. De heenreis zijn we 25 uur onderweg met een tussenlanding in Singapore. Vandaar gaan we na een nachtje slapen in een hotelbed in Auckland naar onze “camperboer” en vertrekken we voor een reis van  4 weken op het Noorder én Zuidereiland. We hopen veel te kunnen zien, maar weten ook dat 4 weken dan ook weer te kort is.

Wij hebben er zin in! Net als bij elke langere reis probeer ik weer een blog bij te houden. Het WiFi netwerk schijnt niet altijd even goed te zijn , daar aan de andere kant van de wereld, maar hopelijk voldoende om jullie op de hoogte te houden.

Wij zouden het leuk vinden als je ons weer volgt.

Groetjes, Hans en Lisette

1. Margriet:
    6 januari 2020
    Hoi Lisette en Hans,
    Een goed gevoel toch dat het aftellen is begonnen.
    Wij willen jullie graag volgen.
    Alvast veel voorpret.
    Groet Will en Margriet
  2. Hans en Berty:
    6 januari 2020
    Heerlijk we zien er naar uit om jullie verhalen te lezen. Kunnen wij ook weer herinneringen ophalen. Een prachtig vooruitzicht, beetje jaloers zijn we wel
  3. Riet:
    7 januari 2020
    super leuk om jullie weer te volgen. ga ik doen.
  4. Henny:
    7 januari 2020
    Leuk, de eerste week kunnen we jullie volgen! Daarna zitten we zelf 6 weken in Thailand.
    Dan zal er niet veel van komen.
    Tot as weekend!
  5. Henk:
    7 januari 2020
    Ga jullie weer volgen. Nog n klein maandje dan op naar schiphol.
  6. Huub Keijzers:
    7 januari 2020
    Spannende tijden met met het voorbereiden van de reis en ook met al die verhitte problemen bij de buren (Australië). Hopelijk valt er een bak water in Australië waardoor de branden onder controle gaan komen en veel flora en fauna kan worden gespaard.
    Geniet alvast van de voorbereidingen.
  7. Anton en Janna:
    8 januari 2020
    He, he, ik dacht al. Gaan jullie nog een keer op vakantie of zo :)
    Wel luxe met zo'n camper op pad. Geniet van de voorbereiding en het is niet erg om iets te vergeten. Ze zijn daar ook gecultiveerd en beschaafd. Dus de fohn kun je rustig vergeten. We gaan weer genieten van de reisverslagen. Alvast een goede reis.