Op weg!

3 februari 2020 - Schiphol, Nederland

Gisteren zijn we door Henk weggebracht. ( met dank,  Henk). Thuis kreeg ik de boardingpassen niet uitgeprint omdat er iets met de visums zou zijn voor Nieuw Zeeland. De mensen die me kennen... dan ben ik wel lichtelijk over de flos en wil ik het geregeld hebben. Omdat we toch al een nachtje in Amsterdam  zouden slapen vlakbij de luchthaven, zijn we eerst daar langs gereden en navraag gedaan. Geen bemande balie van Singapore airlines te bekennen maar gelukkig een KLM dame ( volgens Hans geen huppeltrutje maar een échte senior!) die ons gerust heeft gesteld zodat we met een gerust hart ons nu echt Zen konden gaan voelen.
Afscheid nemen van Henk en na een lekkere maaltijd en een glaasje wijn naar het mandje.

Vanochtend fris en monter in de kleren en inmiddels zijn we door de douane, hebben een ontbijtje gescoord en is het wachten begonnen.

Morgen om 6.55 uur Singapore tijd landen we daar en vanuit Singapore gaan we 3 uur later richting Auckland waar we morgen avond om 23.30 uur lokale tijd aankomen. ( 12 uur later qua tijdsverschil met Nederland)

Op naar Aotearoa ( in het Maori) wat zoveel betekent als Land van de lange witte wolk.

Kia Koa..

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Caroline:
    Goede en veilige vlucht
  2. Henk:
    3 februari 2020
    Ha Ha Ha: Heb nog nooit zo'n " stille " Lisette meegemaakt in de auto.
    Maar uiteindelijk alles goed en nu echt gaan genieten.
  3. Rene Keunen:
    3 februari 2020
    Hele goede vlucht en geniet van jullie geweldige reis.
  4. Els:
    4 februari 2020
    En nou maar lekker genieten zónder stress :)